Overwinteren in Oceanië - Reisverslag uit Nederland, Nederland van overwinterenmetbenj - WaarBenJij.nu Overwinteren in Oceanië - Reisverslag uit Nederland, Nederland van overwinterenmetbenj - WaarBenJij.nu

Overwinteren in Oceanië

Door: Barbara

14 Oktober 2012 | Nederland, Nederland

Vorig jaar werden de plannen gesmeed: wat gaan we doen als we zijn afgestudeerd? Reizen natuurlijk, en dat we dat samen gaan doen is natuurlijk fantastisch. Voor ons allebei stond Australië op het verlanglijstje, we voegden daar Hong Kong en Nieuw-Zeeland aan toe. In februari maakten we een afspraak bij Kilroy om de tickets te boeken. In juni regelden we een hostel in Sydney voor Kerst en Oud & Nieuw. We studeerden af, gingen de hele zomer werken en spaarden ons reisbudget bij elkaar. Het hele jaar hebben we uitgekeken naar deze reis, de maanden, weken en dagen afgeteld. En nu is het bijna zover!

Dinsdag vertrekken we en over vier maanden zijn we weer terug. We zullen als we de tijd vinden tussen al het reizen, op het strand liggen, natuur en cultuur bewonderen enz. door jullie proberen een beetje op de hoogte te houden. En sorry, we gaan jullie ook heel jaloers maken. Maar bekijk het van de positieve kant, wij zitten uren in het vliegtuig en in de bus, zweten als een otter want het is er bloedje heet, gaan kerst vieren in bikini en zijn hartstikke blut als we weer terug zijn. Jullie mogen gratis en voor niets en zonder ongemakken genieten van onze avonturen als we gaan overwinteren in Oceanië. Dat maakt de winter hier voor jullie wellicht een stukje draaglijker.

We zullen het schrijven van deze blog afwisselen, de ene keer zal Jorien deze schrijven, de andere keer Barbara. Meld je aan voor de e-maillijst en je krijgt automatisch een berichtje in je inbox als we weer een update hebben.

Wij wensen jullie veel leesplezier en een mooie winter toe!
We zullen de lente voor jullie mee terug nemen

Barbara & Jorien

• 14 Oktober 2012 - 12:44

Eva:

Nou dat klinkt al veelbelovend:)
    Leuk stukje dat jullie geschreven hebben. Ben erg benieuwd naar alle avonturen.

Geniet ervan!!

• 14 Oktober 2012 - 15:43

Yvonne:

Heel veel pezier meiden! Ik blijf jullie zeker volgen. Jaloers ben ik op dit moment al ;-)
    Fijne reis en geniet ervan!

• 14 Oktober 2012 - 20:10

Annie Janssen:

Nog 2 nachtjes en dan gaat jullie grote reis beginnen. Geniet ervan !!!!!!!! We zullen jullie volgen via jullie blog, facebook, skype en berichtjes die wij op andere manieren van jullie zullen krijgen. En jaloers???? Tuurlijk, wie zal dat niet zijn als hij de herfst zou kunnen verruilen voor het heerlijke voorjaar en de hete zomer aan de andere kant van de wereld. Héééééél vééééél plezier. En voor je het weet kom je aan op Schiphol en ben je blij dat er iemand staat met je winterjas!!! hahaha

• 14 Oktober 2012 - 23:05

Patrick:

Hoi Jorien & Barbara

Heel veel plezier daar en natuurlijk veilige reis toegewenst, ik ben blij dat ik met jullie (blog) mag meegenieten.

• 15 Oktober 2012 - 12:07

Sigi:

Een hele mooie reis wens ik jullie!

• 17 Oktober 2012 - 12:08

Lenie :

Heel veel plezier daar en niet teveel in zon komen anders steken jullie straks zo af.

• 20 Oktober 2012 - 10:12

Ronald / Agneta:

Ha Barbara en Jorien, geniet er van. We zijn benieuwd naar jullie belevenissen.